35

Adakah anda susah tidur malam?

Adakah anda selalu bersedih dalam diam?

Adakah anda pernah alami kemiskinan?

Anda suka jadi orang yang pandai atau suka jadi bodoh? Jujur je dalam lubuk hati yang paling dalam!

Adakah anda seorang yang sensitif? Cepat terasa?

Anda suka tak tengok cerita kartun?

Adakah anda pernah bercakap tentang "kebenaran" pada keluarga anda, tapi diendahkan? Tak didengari?

Adakah anda suka bersendirian?

Adakah anda suka berangan?

Anda kalau dengar ceramah atau keilmuan, suka yang macam mana? faham yang macam mana?

Adakah anda pernah alami masalah kemurungan?

Adakah anda suka ketawa?

Adakah anda kerap alami mimpi?

Adakah anda ni jenis orang yang mudah tertekan dengan semua benda?

Adakah anda pernah alami kekeliruan & berperang dengan diri sendiri?

Adakah anda suka dengan perkara perkara misteri?

Adakah otak anda kerap berfikir?

Adakah anda seorang gamers?

Adakah anda jenis orang yang suka travel? Suka jalan jauh?

Adakah anda alami masalah susah nak pick up? Susah nak tangkap apa yang orang cakap kadang kadang?

Adakah anda boleh membaca fikiran orang lain?

Adakah anda jenis orang yang mudah menangis?

Kalau cari jodoh, apa yang anda akan tengok dulu? Boleh pilih 1 atau pun 2:

Adakah anda suka bercakap sorang sorang?

Adakah anda suka makan?

Apa bidang kerja anda pada ketika ini?

Adakah anda jenis orang yang cepat naik angin?

Adakah anda suka tengok TV?

Adakah anda pernah atau sedang alami penderaan mental?

Anda suka kerja yang macam mana?

Adakah anda pernah alami kesukaran yang melampau dalam hidup?

Adakah anda suka membaca?

Kami tengah proses...

Kasi share lahh..

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Kawan Kawan
Kuiz Agama

Kenapa saya tiada kawan

Kenapa kawan kawan jauh dari diri kita? Ini mungkin sebabnya Anda dah lebih matang Sampai masa pemikiran anda akan mula bercanggah dengan kawan kawan yang

Teruskan
Check Diri

Check IQ Diri

Masih update! Tengah test test lagi tu. Jawapan yang dapat mungkin salah. × Dismiss alert

Teruskan

Dah hujung Tahun 2021. akhir Zaman

Jom share dengan orang lain

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp