imuslim

9 sebab kenapa jin asyik suka dengan kita

Jin asyik hadir mesti bersebab

Bukan suka suka dia nak datang berdamping dengan kita. Dia mesti nak sesuatu dari kita. Sesuatu yang menguntungkan jin tu sendiri. 

So tak ada jin yang datang pada kita tanpa sebab. Mesti ada penjelasan dia. Simple. 

Ada banyak sebab kenapa jin asyik suka dengan kita!

Links

1. Cantik

Kalau kita ada wajah yang cantik & menarik perhatian, ni salah satu sebab kenapa jin asyik suka dengan kita. 

Lumrahkan, jin dengan manusia pun lebih kurang je, bezanya cuma ghaib & nyata je. Jin pun bernafsu macam manusia, so kalau tengok perempuan cantik, salah satu sebab la kenapa dia dekat. 

Yang cantik ni biasanya siapa? Perempuan. 

Cantik tak salah pun, cuma kalau kita cantik sangat tu, pandai pandai la jaga kecantikan tu. Makhluk Allah ni ada dimana mana. 

2. Terlalu seksi

Jangan cakap manusia je terliur, jin pun boleh terliur jugak. Bila tengok perempuan seksi, confirm bernafsu jugak macam manusia.

Kalau dah suka, mesti lah kita akan dekat dengan orang tu. Kita tak buat, sebab kita malu orang boleh nampak. 

Beza pulak dengan jin, orang tak boleh nampak. Orang yang dia suka pun tak boleh nampak. So faham faham la, senang sikit buat kerja. 

jin asyik

3. Mandi bogel

Dah ikut balik rumah, dah duduk bersama, tapi tak jaga aurat dalam rumah. Contoh mandi dalam tandas. Sunnah sebenarnya mandi tutup aurat ni. 

Tak pun baca doa sebelum kita masuk mandi. Masalahnya orang kita ni ada buat tak? Majoriti memang tak buat la benda sunnah ni. 

Lagi la senang jin buat kerja. Dia masuk bilik air dengan kita, kita pulak bogel, dia tengok je dengan penuh nafsu. Fuh. 

4. Suka menyendiri

Perempuan kalau selalu menyendiri, memang jin akan datang juga. Macam manusia, jin ni akan rogol kita puas puas. 

Bila dah rogol, kesan dia badan kita lebam lebam la. Sakit sakit & rasa penat sangat. Kadang kadang bahagian kemaluan pun rasa sakit. Itu la tandanya kita sudah dirogol jin. 

Perasan tak, nafsu ni naik secara tiba tiba? Kalau kerap jadi, ada lah yang trigger secara ghaib. 

gangguan jin asyik

5. Tidur dalam keadaan seksi

Kalau dah jaga semua, tapi tidur tak jaga tak boleh jugak. Tidur pakai baju seksi seksi memang la mengundang jin datang. 

Bermula tengok dari jauh, datang sikit sikit, lama lama duduk sekali kita dengan jin tu. Dah kalau hari hari jin tu tengok kita dalam keadaan yang seksi, tak ke dia rogol kita?

Kita je tak nampak, tapi kalau dah kena, memang sakit la. Macam macam penyakit klinikal yang hadir. 

6. Selalu tengok video lucah

Tak syak lagi, kalau selalu tengok video lucah, memang akan undang jin jin ni untuk hadir. Dia perhati je apa kita buat. 

Kita memang tak sedar, sebab kita tak nampak. Tapi jin jin tu nampak. 

Tengok kita pun macam ghairah. Apa lagi, kena sapu la dengan jin jin tu. So elakkan tengok video lucah. Kesan dia ada macam macam. Termasuk la perkara yang ghaib, terutama perempuan. 

7. Sebab keturunan

Kadang kita tak apa pun semua faktor kat atas, tapi disebabkan mak kita ada gangguan jin asyik, gangguan tu boleh turun jugak kat kita. 

Mak kita yang cantik asalnya, bila dah kena damping dengan jin asyik, dengan kita kita sekali kena. Aiyoyo. 

Maknanya sejak lahir lagi jin asyik tu dah memang ada dengan mak kita. Mak kita pulak tak pandai nak berubat berubat ni. 

Ini lah yang jadi masalah. 

8. Suka tidur petang

Waktu petang ni waktu yang tak elok nak tidur sebenarnya. Lagi lagi dekat maghrib. Waktu ni waktu syaitan semua nak keluar. 

Berkeliaran sana sini. So bayangkan time diorang semua berkeliaran, ternampak pulak ada perempuan tengah tidur. 

Takkan tengok tengok je kan? So jin jin ni tadi, bantai la ramai ramai. So ni la sebabnya jangan kita tidur petang. Elakkan melain kalau terlalu mengantuk. 

9. Ada aura tarikan yang tersendiri

Ada sesetengah perempuan, dia ada daya tarikan yang tersendiri pada diri. Nak tahu ada ke tak, tengok la berapa banyak peminat yang dia ada. 

Kalau terlalu ramai peminat, sampai ada yang stalk, itu menunjukkan ada tarikan diri walaupun diri tak berapa nak cantik. 

Aura ni biasanya memang ada pada diri sejak kecik lagi. Tak cantik sangat & tak buruk sangat, tapi sangat menarik perhatian sesiapa sahaja yang pandang. 

Kalau ada, ni antara faktor kenapa jin boleh berdamping dengan diri kita. 

Kesimpulan

Tak semestinya nak kena ada semua faktor kat atas baru kita boleh cakap ada jin asyik pada diri. Banyak faktor lain lagi kenapa jin suka dengan kita. 

Dalam artikel ni cuma faktor yang lazim berlaku pada kebanyakan orang. Hakikat sebenarnya ada banyak. 

Sekalipun kita takada semua faktor kat atas ni, kita masih boleh terkena gangguan jin. 

Lelaki pun kadang kadang boleh kena, cuma tak sekerap perempuan. Zaman sekarang, perempuan yang ada kat muka bumi ni semua cantik cantik. 

Bermaksud kita dah dekat dengan hari kiamat. Sentiasa la berjaga jaga. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Jom follow iMuslim

Subscribe dengan isi nama & email

10 tanda orang riak di media sosial

Tanda orang riak Orang yang riak kadang dia tak sedar dia tengah riak dengan orang lain. Tapi kadang dia sebenarnya tahu je tapi buat tak

8 sebab kenapa kita hidup miskin

Ada banyak sebab kenapa kita hidup miskin. Paling penting jangan merungut dalam kehidupan. Lagi kita merungut, lagi kita miskin.

Jangan memandang harta

Jangan pandang harta! Kalau kita pandang menilai seseorang dengan harta, kita silap besar dalam menilai orang lain.  Kalau kita mencari pasangan kerana harta, maka kita

Punca gaji tak cukup! (Edisi 2022)

Gaji tak cukup banyak sebab Boleh jadi sebab tak ada keberkatan dalam pendapatan kita. Boleh jadi sebab kita kedekut sangat dengan pasangan.  Boleh jadi kita

Cara menolak rezeki (Edisi 2021)

Step 1: Banyakkan merungut Yang ni ramai dah buat. Hari hari asyik nak merungut sahaja. Usaha tak ada. Semua benda tak kena. Semua benda tak puas

9 kelebihan minum air kosong

Kepentingan air kosong pada diri Minum air kosong ni tak perlu nak diceritakan lagi sebenarnya. Tapi kita ceritakan juga la, mungkin ada yang terlepas pandang

11 tanda jin asyik pada diri

Tanda jin asyik Tanda jin asyik ni panduan je untuk kita tahu ada ke tak gangguan jin asyik pada diri. Kalau ada lebih dari 3

9 sebab kenapa jin asyik suka dengan kita

Jin asyik hadir mesti bersebab Bukan suka suka dia nak datang berdamping dengan kita. Dia mesti nak sesuatu dari kita. Sesuatu yang menguntungkan jin tu

Cara bangkitkan kekuatan diri (Edisi 2022)

Perbaiki solat 5 waktu “Solat itu antara sumber kekuatan manusia” Cara bangkitkan kekuatan diri kita adalah bermula dengan solat.Solat tu tiang agama & tiang bagi

7 tanda orang tak ikhlas dengan kita

Tak pasti orang tu ikhlas ke tak kawan dengan kita, tapi dapat rasa sikit sikit yang orang tu macam tak sudi nak berkawan dengan kita.

error: [email protected]